вторник, 20 марта 2018 г.

Արևելքի պոեզիա — իրանական-վրացական -թուրքական գրականություն
Արևելքի մշակույթը- գրականություն, երաժշտություն, ֆիլմեր

Նախապատրաստական փուլ—19 մարտի
  • աշխատանքային խմբերի ստեղծում
  • աշխատանքի բաժանում
  • աշխատանք  խմբերով

Հիմնական փուլ
20-21 մարտի  -Թարգմանական ուսումնական աշխատանք

  •  իրանական, թուրքական, վրացական մշակույթը
  • գրականությունը
  • կինոարվեստը
  • երաժշտությունը, պարերգերը 
Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ

Վիկտոր Հովսեփյան,  Հայկական Թիֆլիս, 

Արևելքի պոեզիա — իրանական-վրացական -թուրքական գրականություն
Արևելքի մշակույթը- գրականություն, երաժշտություն, ֆիլմեր

Նախապատրաստական փուլ—19 մարտի
  • աշխատանքային խմբերի ստեղծում
  • աշխատանքի բաժանում
  • աշխատանք  խմբերով

Հիմնական փուլ
20-21 մարտի  -Թարգմանական ուսումնական աշխատանք

  •  իրանական, թուրքական, վրացական մշակույթը
  • գրականությունը
  • կինոարվեստը
  • երաժշտությունը, պարերգերը 


Թուրքական պոեզիան 20-րդ դարում Պոեզիա: «Մաքուր արվեստի» բանաստեղծների ղեկավարն էր Ահմեդ Հաշիմը (1885-1933): Նա իր բանաստեղծություններում փորձեց փախչել իրական կյանքից, որը նա ընկալեց որպես «երեւակայության լողավազանի արտացոլում»: Իր աշխատանքում սուբյեկտիվության, իմպրեսիոնիզմի եւ միմյանց փոխկապված առանձնահատկությունները:Դարերի սկզբում առաջին բանաստեղծ-հեիստները (հեջ-թուրք կախարդական չափսը) Օրհան Սեյֆին, Յուսուֆ Զիան, Խալիդ Ֆահրին եւ ուրիշներ են հանդես եկել: Նրանք նպաստել են պոեզիային, որտեղ պարսկական հատվածի նորմերը գերակշռում են, թուրք ժողովրդական վանկը `հեջը: Շատ հայտնի թուրք բանաստեղծներ, մասնավորապես, Ջենաբ Շխաբեդդինը, Ահմեդ Հաշիմը, Յահյա Քեմալը եւ ուրիշներ շարունակում էին օգտագործել պարսկական չափսերը երկար տարիներ: Այս տարիների ընթացքում ականավոր թուրք բանաստեղծ Նազիմ Հիկմետն իր առաջին հատվածներով հանդես եկավ:



Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ

Վիկտոր Հովսեփյան,  Հայկական Թիֆլիս, 



                              Տիկիան Տաբիձե

Տիցիան Ցուստինի Տաբիձե (մարտի 21 (ապրիլի 2), 1895ՉկվիշիՔութայիսի նահանգՌուսական կայսրությունդեկտեմբերի 16, 1937ԹբիլիսիՎրացական Խորհրդային Սոցիալիստական Հանրապետություն), վրացի խորհրդային բանաստեղծ։

                                             Կենսագրություն
Ավարտել է Մոսկվայի համալսարանի բանասիրական ֆակուլտետը 1917թվականին։ Նա եղել է Վրացական «Երկնագույն եղջյուրներ» 1915թ սիմվոլիստական խմբակի կազմակերպիչներից մեկը։ Վրաստանում խորհրդային կարգերի հաստատումից հետո 1921թվականին  Տաբիձեի պոեզիայում հնչել է վերածնված երկրի հիմնը։ Տաբիձեն 1927 թվականին եղել է Խորհրդային Հայաստանում, գրել «Վրաց բանաստեղծները Հայաստանում» ակնարկը, իսկ 1932 թվականին ստեղծել է «Հայաստանում» (հրտ․ 1955, «Քարերի աղաղակը», «Կենաց», «Կաղզվանի ճանապարհին», «Պոետների երազանքը մարմնացած» և այլն) բանաստեղծական շարքը։ Սովետական Վրաստանի գեղարվեստական տարեգրությունն են «1918 թվական», «Ճակատներում», «ՌիոնՊորտ» 1928թվականին պոեմները։ Տաբիձեն մեծ քնարերգու է, արտահայտման նոր ձևեր որոնող բանաստեղծ, հայրենասիրության և ինտերնացիոնալիզմի երգիչ։ Նրա ստեղծագործությունը նկատելի ազդեցություն է գործել վրացական խորհրդային պոեզիայի վրա։                                      



Ակնկալվող արդյունքներ՝  մեդիափաթեթի ստեղծում
Աշխատանքային խումբը
Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողներն են:
Իրանական գրականություն և մշակույթ
Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ

Վիկտոր Հովսեփյան,  Հայկական Թիֆլիս, 

2. Թուրքահայ  գրականություն 
Նախագիծը իրականացնողները  Ավագ դպրոցի մայրենիի ընտրությամբ խմբերի սովորողներն են:
Ճամփորդություն-ուխտագնացությունից առաջ՝  Չարենցյան օրերի ամփոփում Կարսում-քննարկումներ, նախագծի նախապատրաստական փուլ
Մեր գրականության Վանը
Աշխատանքային խմբի ձևավորում
Աշխատանքի բաժանում
  • Ղայթանջյան Միշել- Երկիր Նաիրի
  • Մանասարյան Մարտին-Գարեգին Սրվանձտյան -Ագռավաքար
  • Պարճամյան Եվնիկե- Վանի մշակույթը
  • Սմբաթյան Գոհար
  • Մկրտչյան Միլենա Վանա լճի կղզիները՝ Կտուց
  • Միրզոյան Ինա-
Ֆիլմի դիտում և քննարկում

                               Վանա ծովուն արշալույսը

Ֆիլմի գլխավոր հերոսը՝ 80-ամյա Կարապետը, որի մայրը հրաշքով փրկվել էր 1915-ի ջարդերից, փորձում է իր ամերիկացած սերունդների մեջ պահպանել կորուսյալ հայրենիքի հիշողությունը։ Միայն այդ ճանապարհով նա կարող է փրկել ընտանիքը փոխադարձ խորթացումից ու քայքայումից։ Անձամբ Կարապետն իր պարտքն է համարում ամեն տարի ապրիլի 24-ին Թուրքիայի դեսպանատան դիմաց այրել այդ երկրի ազգային դրոշը։ Դա բողոքի՝ նրան հասանելի միակ ձևն է։ Նման դեմարշները զայրացնում են որդուն՝ Տիգրանին, որը ստիպված է հոր պատճառով տուգանքներ մուծել, և անհասկանալի են 17-ամյա թոռանը, որը նույնիսկ սիրահարված է ԱՄՆ սովորելու եկած թրքուհի համակուրսեցուն։ Կարապետի անհաշտ ու անզիջում բնավորությունը թանկ է նստում նրա հարազատների վրա։
4. Թարգմանական ուսումնական աշխատանք
5. Նախագիծ «Տոնացույց»
Համակարգողներ՝ Դոնա Թովմասյան, Գայանե Օհանյան, Լիանա Վահանյան, Մարիա Պախուցկայա
5. Չարենցյան- նյութերի թվայնացում
Վիլյամ Սարոյան «Հանդիպում Չարենցի հետ»—  Մկրտչյան Միլենա
Մարտիրոս Սարյանը Չարենցի մասին-    Միրզոյան Ինա
Արփենիկ Չարենց«Հուշեր հայրիկիս մասին»- Ավետյան Արման
Գուրգեն Մահարի-Չարենցապատում -Միրզոյան Ինա, Հարությունյան Օվսաննա, Սարգսյան Լևոն, Հակոբյան Ռուբեն,
Արդյունքները
Ուսումնական փաթեթի ստեղծում
Աշխատանքների հրապարակում բլոգներում, ենթակայքում
Ակնկալվող արդյունքներ՝  մեդիափաթեթի ստեղծում
Աշխատանքային խումբը
Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողներն են:
Իրանական գրականություն և մշակույթ
Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ

Վիկտոր Հովսեփյան,  Հայկական Թիֆլիս, 

2. Թուրքահայ  գրականություն 
Նախագիծը իրականացնողները  Ավագ դպրոցի մայրենիի ընտրությամբ խմբերի սովորողներն են:
Ճամփորդություն-ուխտագնացությունից առաջ՝  Չարենցյան օրերի ամփոփում Կարսում-քննարկումներ, նախագծի նախապատրաստական փուլ
Մեր գրականության Վանը
Աշխատանքային խմբի ձևավորում
Աշխատանքի բաժանում
  • Ղայթանջյան Միշել- Երկիր Նաիրի
  • Մանասարյան Մարտին-Գարեգին Սրվանձտյան -Ագռավաքար
  • Պարճամյան Եվնիկե- Վանի մշակույթը
  • Սմբաթյան Գոհար
  • Մկրտչյան Միլենա Վանա լճի կղզիները՝ Կտուց
  • Միրզոյան Ինա-
Ֆիլմի դիտում և քննարկում —Վանա ծովուն արշալույսը
4. Թարգմանական ուսումնական աշխատանք
5. Նախագիծ «Տոնացույց»
Համակարգողներ՝ Դոնա Թովմասյան, Գայանե Օհանյան, Լիանա Վահանյան, Մարիա Պախուցկայա
5. Չարենցյան- նյութերի թվայնացում
Վիլյամ Սարոյան «Հանդիպում Չարենցի հետ»—  Մկրտչյան Միլենա
Մարտիրոս Սարյանը Չարենցի մասին-    Միրզոյան Ինա
Արփենիկ Չարենց«Հուշեր հայրիկիս մասին»- Ավետյան Արման
Գուրգեն Մահարի-Չարենցապատում -Միրզոյան Ինա, Հարությունյան Օվսաննա, Սարգսյան Լևոն, Հակոբյան Ռուբեն,
Արդյունքները
Ուսումնական փաթեթի ստեղծում
Աշխատանքների հրապարակում բլոգներում, ենթակայքում

Комментариев нет:

Отправить комментарий