Արևելքի պոեզիա — իրանական-վրացական -թուրքական գրականություն
Արևելքի մշակույթը- գրականություն, երաժշտություն, ֆիլմեր
Նախապատրաստական փուլ—19 մարտի
- աշխատանքային խմբերի ստեղծում
- աշխատանքի բաժանում
- աշխատանք խմբերով
Հիմնական փուլ
20-21 մարտի -Թարգմանական ուսումնական աշխատանք
- իրանական, թուրքական, վրացական մշակույթը
- գրականությունը
- կինոարվեստը
- երաժշտությունը, պարերգերը
Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ
Վիկտոր Հովսեփյան, Հայկական Թիֆլիս,
Արևելքի պոեզիա — իրանական-վրացական -թուրքական գրականություն
Արևելքի մշակույթը- գրականություն, երաժշտություն, ֆիլմեր
Նախապատրաստական փուլ—19 մարտի
- աշխատանքային խմբերի ստեղծում
- աշխատանքի բաժանում
- աշխատանք խմբերով
Հիմնական փուլ
20-21 մարտի -Թարգմանական ուսումնական աշխատանք
- իրանական, թուրքական, վրացական մշակույթը
- գրականությունը
- կինոարվեստը
- երաժշտությունը, պարերգերը
Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ
Վիկտոր Հովսեփյան, Հայկական Թիֆլիս,
Տիկիան Տաբիձե
Տիցիան Ցուստինի Տաբիձե (մարտի 21 (ապրիլի 2), 1895, Չկվիշի, Քութայիսի նահանգ, Ռուսական կայսրություն- դեկտեմբերի 16, 1937, Թբիլիսի, Վրացական Խորհրդային Սոցիալիստական Հանրապետություն), վրացի խորհրդային բանաստեղծ։
Ավարտել է Մոսկվայի համալսարանի բանասիրական ֆակուլտետը 1917թվականին։ Նա եղել է Վրացական «Երկնագույն եղջյուրներ» 1915թ սիմվոլիստական խմբակի կազմակերպիչներից մեկը։ Վրաստանում խորհրդային կարգերի հաստատումից հետո 1921թվականին Տաբիձեի պոեզիայում հնչել է վերածնված երկրի հիմնը։ Տաբիձեն 1927 թվականին եղել է Խորհրդային Հայաստանում, գրել «Վրաց բանաստեղծները Հայաստանում» ակնարկը, իսկ 1932 թվականին ստեղծել է «Հայաստանում» (հրտ․ 1955, «Քարերի աղաղակը», «Կենաց», «Կաղզվանի ճանապարհին», «Պոետների երազանքը մարմնացած» և այլն) բանաստեղծական շարքը։ Սովետական Վրաստանի գեղարվեստական տարեգրությունն են «1918 թվական», «Ճակատներում», «ՌիոնՊորտ» 1928թվականին պոեմները։ Տաբիձեն մեծ քնարերգու է, արտահայտման նոր ձևեր որոնող բանաստեղծ, հայրենասիրության և ինտերնացիոնալիզմի երգիչ։ Նրա ստեղծագործությունը նկատելի ազդեցություն է գործել վրացական խորհրդային պոեզիայի վրա։
Ակնկալվող արդյունքներ՝ մեդիափաթեթի ստեղծում
Աշխատանքային խումբը
Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողներն են:
Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողներն են:
Իրանական գրականություն և մշակույթ
- Հովհաննիսյան Աննա- Մանուչեհր Աթաշի
- Ղազարյան Աննա — Ֆարիբա Վաֆի
- Բարսեղյան Մանե — Սոհրաբ Սեփեհրի
- Իշխանյան Մարինե
- Մարգարյան Յուրի —Կարդում ենք Արևելքի պոեզիա
- Քոչարյան Դանիելլա — Աբդ ալ-Վահհաբ ալ-Բայաթի
- Սերոբյան Տիգրան
- Տեր-Պետրոսյան Նազելի
- Խաչատրյան Արմինե
- Գրիգորյան Էլինա
- Մարկոսյան Միլենա
Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ
Վիկտոր Հովսեփյան, Հայկական Թիֆլիս,
2. Թուրքահայ գրականություն
Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի մայրենիի ընտրությամբ խմբերի սովորողներն են:
Ճամփորդություն-ուխտագնացությունից առաջ՝ Չարենցյան օրերի ամփոփում Կարսում-քննարկումներ, նախագծի նախապատրաստական փուլ
Մեր գրականության Վանը
Մեր գրականության Վանը
Աշխատանքային խմբի ձևավորում
Աշխատանքի բաժանում
Աշխատանքի բաժանում
- Ղայթանջյան Միշել- Երկիր Նաիրի
- Մանասարյան Մարտին-Գարեգին Սրվանձտյան -Ագռավաքար
- Պարճամյան Եվնիկե- Վանի մշակույթը
- Սմբաթյան Գոհար
- Մկրտչյան Միլենա Վանա լճի կղզիները՝ Կտուց
- Միրզոյան Ինա-
Ֆիլմի դիտում և քննարկում
4. Թարգմանական ուսումնական աշխատանք
5. Նախագիծ «Տոնացույց»
Համակարգողներ՝ Դոնա Թովմասյան, Գայանե Օհանյան, Լիանա Վահանյան, Մարիա Պախուցկայա
5. Նախագիծ «Տոնացույց»
Համակարգողներ՝ Դոնա Թովմասյան, Գայանե Օհանյան, Լիանա Վահանյան, Մարիա Պախուցկայա
5. Չարենցյան- նյութերի թվայնացում
Վիլյամ Սարոյան «Հանդիպում Չարենցի հետ»— Մկրտչյան Միլենա
Մարտիրոս Սարյանը Չարենցի մասին- Միրզոյան Ինա
Արփենիկ Չարենց«Հուշեր հայրիկիս մասին»- Ավետյան Արման
Գուրգեն Մահարի-Չարենցապատում -Միրզոյան Ինա, Հարությունյան Օվսաննա, Սարգսյան Լևոն, Հակոբյան Ռուբեն,
Մարտիրոս Սարյանը Չարենցի մասին- Միրզոյան Ինա
Արփենիկ Չարենց«Հուշեր հայրիկիս մասին»- Ավետյան Արման
Գուրգեն Մահարի-Չարենցապատում -Միրզոյան Ինա, Հարությունյան Օվսաննա, Սարգսյան Լևոն, Հակոբյան Ռուբեն,
Արդյունքները
Ուսումնական փաթեթի ստեղծում
Աշխատանքների հրապարակում բլոգներում, ենթակայքում
Ուսումնական փաթեթի ստեղծում
Աշխատանքների հրապարակում բլոգներում, ենթակայքում
Ակնկալվող արդյունքներ՝ մեդիափաթեթի ստեղծում
Աշխատանքային խումբը
Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողներն են:
Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողներն են:
Իրանական գրականություն և մշակույթ
- Հովհաննիսյան Աննա- Մանուչեհր Աթաշի
- Ղազարյան Աննա — Ֆարիբա Վաֆի
- Բարսեղյան Մանե — Սոհրաբ Սեփեհրի
- Իշխանյան Մարինե
- Մարգարյան Յուրի —Կարդում ենք Արևելքի պոեզիա
- Քոչարյան Դանիելլա — Աբդ ալ-Վահհաբ ալ-Բայաթի
- Սերոբյան Տիգրան
- Տեր-Պետրոսյան Նազելի
- Խաչատրյան Արմինե
- Գրիգորյան Էլինա
- Մարկոսյան Միլենա
Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ
Վիկտոր Հովսեփյան, Հայկական Թիֆլիս,
2. Թուրքահայ գրականություն
Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի մայրենիի ընտրությամբ խմբերի սովորողներն են:
Ճամփորդություն-ուխտագնացությունից առաջ՝ Չարենցյան օրերի ամփոփում Կարսում-քննարկումներ, նախագծի նախապատրաստական փուլ
Մեր գրականության Վանը
Մեր գրականության Վանը
Աշխատանքային խմբի ձևավորում
Աշխատանքի բաժանում
Աշխատանքի բաժանում
- Ղայթանջյան Միշել- Երկիր Նաիրի
- Մանասարյան Մարտին-Գարեգին Սրվանձտյան -Ագռավաքար
- Պարճամյան Եվնիկե- Վանի մշակույթը
- Սմբաթյան Գոհար
- Մկրտչյան Միլենա Վանա լճի կղզիները՝ Կտուց
- Միրզոյան Ինա-
Ֆիլմի դիտում և քննարկում —Վանա ծովուն արշալույսը
4. Թարգմանական ուսումնական աշխատանք
5. Նախագիծ «Տոնացույց»
Համակարգողներ՝ Դոնա Թովմասյան, Գայանե Օհանյան, Լիանա Վահանյան, Մարիա Պախուցկայա
5. Նախագիծ «Տոնացույց»
Համակարգողներ՝ Դոնա Թովմասյան, Գայանե Օհանյան, Լիանա Վահանյան, Մարիա Պախուցկայա
5. Չարենցյան- նյութերի թվայնացում
Վիլյամ Սարոյան «Հանդիպում Չարենցի հետ»— Մկրտչյան Միլենա
Մարտիրոս Սարյանը Չարենցի մասին- Միրզոյան Ինա
Արփենիկ Չարենց«Հուշեր հայրիկիս մասին»- Ավետյան Արման
Գուրգեն Մահարի-Չարենցապատում -Միրզոյան Ինա, Հարությունյան Օվսաննա, Սարգսյան Լևոն, Հակոբյան Ռուբեն,
Մարտիրոս Սարյանը Չարենցի մասին- Միրզոյան Ինա
Արփենիկ Չարենց«Հուշեր հայրիկիս մասին»- Ավետյան Արման
Գուրգեն Մահարի-Չարենցապատում -Միրզոյան Ինա, Հարությունյան Օվսաննա, Սարգսյան Լևոն, Հակոբյան Ռուբեն,
Комментариев нет:
Отправить комментарий