Գրականություն. նախագիծ «Կարդում ենք Տերյան»
Մայրենի (գործնական քերականություն)
1. Դո´ւրս գրիր այն բայերը, որոնք կարող են կրավորական դառնալ, և դարձրո´ւ:
Վազել, երգել, ցրել, կոտրել, դնել, թռչել, թրջել, գալ, գնալ, հեռանալ, հեռացնել, հնարել, ներել, լուսանալ, մթնել, մթնեցնել, բարձրանալ, թխել, մրմռալ, մաքրել, դողալ, վախենալ, սրբել, կարել, հավաքել, սրսռալ, հաչալ, սիրել, մլավել, ծիծաղել, խոսել, հուզել, վիճել:
ցրել-ցրվել
թրջել-թրջվել
հեռանալ-հեռվանալ
հեռացնել-հեռացվել
ներել-ներվել
թխել-թխվել
մաքրել-մաքրվել
սրբել-սրբվել
հավաքել-հավաքվել
սիրել-սիրվել
հուզել-հուզվել
2.Պատժի մասին գրի՛ր և գրածդ վերնագրի՛ր: Բայց նախ հետևյալ առաջադրանքները կատարի՛ր:
ա) Այդ թեմայի հետ կապված այն հարցերը գրի՛ր, որոնք քեզ հետաքրքրում են և որոնց պատասխանները չգիտես: Այդ հարցերն ո՛ւմ ուզում ես՝ տուր և հարցազրո՛ւյց գրիր:
բ)Այդ թեմայի հետ կապված այն հարցերը գրի՛ր ,որոնց պատասխանը գիտես կամ ենթադրում ես, բայց ինքդ այլ կարծիքի ես: Քո և քոնից տարբերվող բոլոր կարծիքնեը գրի՛ առ:
գ) Այդ թեմայի հետ կապված սրամիտ հարցեր գրի՛ր , որոնց մարդիկ դժվարությամբ կպատասխանեն, ո՛ւմ ուզում ես տուր և պատասխանները գրի առ: Ինքդ էլ պատասխանի՛ր այդ հարցերին:
Պատիժ-Պատժամիջոց,զրկանք,տույժ,հատուցում
Պատիժ կարող են տալ ցանկացած մարդու,նրա կատարած սխալների համար:Պատիժ տալիս են հասկանալու,և մյուս անգամ նույն սխալը չկրկնելու համար:Մենք փոքր ժամանակ պատժվել ենք և մյուս անգամ աշխատել ենք նույն սխալը չկրկնենք:Պատիժը պետք է հասկանլու սխալը և մյուս անգամ չկրկնել,բայց գոռալով,ծեծելով նա չի հասկանա իր սխալը:Հետագայում կազդի նրա հոգեբանական աճի վրա,և նա շրջապատում կդառնա կոմպլեքսավորված:Մեծերին էլ են պատժում ուղղակի այլ կերպ:Մեծերին բանտ են նստեցնում ավելի լուրջ հանցանքների համար:Երեխաները դեռ փոքր են և կարող են չհասկանալ,թե նրանք ինչ սխալ են գործում,բայց մեծերինը արդեն ուրիշ է:Նրանք զրկվում են իրենց ազատությունից և այդ ընթացքում հասկանում են իրենց կատարած սխալները:
Комментариев нет:
Отправить комментарий