понедельник, 18 сентября 2017 г.

«Ես և համակարգիչը»




Ի՞նչ ես կարծումդու նմա՞ն ես տեսանյութի հերոսներին:

Դե ես ու այս տեսաանյութի մեջի հերոսը ինչոր չափով ունենք նմանություն:Օրինակ՝երբ չեմ ունենում ինտերնետ և չեմ կարողանում անել իմ ուզածը և ստիպված նայում եմ հեռուստացույց կամ նման այլ բան:



Արդյո՞ք ճիշտ ես համարումոր կարելի է անընդմեջ ու անընդհատ նայելհամակարգչին կամ հեռախոսին:

Դե հեռախոսով կամ համակարգչով շատ զբաղվելը իհարկե չի կարելի:Բացի առողջությունից  նաև  մենք կորցնում ենք մեր հետաքրքրությունները համակարգչի դուրս:Համակարգչից այն կողմ կա մի մեծ աշխարհը,որը կարող ենք  վայելել և ապրել այդ աշխարհում:Չնայած համացանցի շնորհիվ կարող ենք սովորել խելացի բաներ:

Անձամբ դուքո կարծիքովկախվածություն ունե՞ս համակարգչիցթե ոչ:

Ես համակարգչից այո ունեմ կախվածություն:Ես առանց համակարգչի իմ կյանքը չեմ պատկերացնում:Աշխատում են համակարգիչով զբաղվելու ժամանակ կատարել իմ   տնային առաջադրանքները:Ու ինչքան կարողանում եմ միայն ուզում եմ համացանցից քաղել ինձ օգտակարը:

Փորձի՛ր գրավոր բացատրել տեսանյութի վերնագիրըՔո կարծիքովինչո՞ւ էտեսանյութը վերնագրված «Եթե չլիներ համացանցը»:

Առաջ երբ չկար համացանց ու ոչինչ,մարդիկ կաողանում էին ապրել և գոյատևել առանց համացանցի:Հիմա ամեն ինչ փոխվել է,մարդիկ չեն պատկերացնում իրենց կյաքն առանց համացանցի:Համացանցը մարդկանց համար դարձել է օդ ու ջրի պես,առանց դրա նրանք իրենց ամբողջովին չեն պատկերացնում:

                                                             «Ես և համակարգիչը»

Ես և համակարգիչը իրար հետ շատ ենք կապնվել:Ես առանց համակարգչի չեմ կարող պատկերացնել իմ կյանքը:Համակարգչով աշխատելը իմ համար շատ կարևոր է,որովհետև համակարգչով եմ կատարում  իմ դասերը:Համակարգչի շնորհիվ կարողանում եմ  ստանալ շատ գիտելիքեր և տեղեկություն:Խաղերի կամ նման այլ բաների համար ես ժամանակ չունեմ:Համակարգիչը ինչքան ունի բացասական կողմ,նաև ունի դրական կողմ:Մենք կարող ենք օգտվել դրական կողմից և հավաքել և շատացնել մեր գիտելիքները:






Комментариев нет:

Отправить комментарий