воскресенье, 20 мая 2018 г.

Ուսումնական`Մայիս

Մայիսի 1-5

Գործնական քերականություն


Մայրենի լեզու, 7-8-րդ դասարան, էջ 150,  376, 377, 378
                                               
                                 376
                        Կետադրել
Կա մի գյուղ`Դրմբոն ճանապարհից հետո։

Ընկերներս գլխաբաց,չթև հասարակ շապիկներով,երկու տղա քայլում էին գետափով։

Ես ու իմ ընկեր`Անդոն,հաց էինք տանում նրա հոր բրուտ,Ավագի համար։

Կարմիր շորերով աղջիկը,այդ բարձրահասակ երեխան հեռացավ,կտուրից

Մենք`ես ու Ցոլակը մտանք բակ։

Մուշի մեջ երևաց ոսկե ծաղիկներով`Ազնոն դուստրը,իմ  վաղեմի ծանոթը։

Քամին աշխարհի հզոր ու անսանձ ոգին,վայրագ ուժով խառնեց-պղտորեց գետի անշարժ ջրերը։

Մեր երեխաների աչքը,չէր հեռանում արագիլներին։

Հովտի մեջ,հենց առվակի մոտ,երկնագույն երևացող սյուն էր կանգնած։

Հաջորդ տարի աշնան առաջին օրերին,մեր գազանանոցում մի հյուր ունեցանք`աֆրիկյան ջունգլիներից։

                          377

Պարզվում է,որ մարդու առողջական վիճակի նախ և առաջ (կախվել) կախված է եղել նրա մարդկային հարաբերություններից։Նախանձը,օրինակ,ոչ միայն որդու նման (կրծել) կրծում է մարդու հոգին և (տակնուվրա անել) տակնուվրա անում էությունը,այլև (առաջացնել)առաջացնում ստամոքսի խոց ու արյան ճնշման հիվանդություններ։Ահա թե ինչու են ասում{{Եթե չցանկանաս տառապել,մի`նախանձիր}}։Զրտպատությունը,վիրավորանքը,շողոքորտությունը,անտաշ վերաբերմունքն ու հայհոյանքը  նիկոտինի ու ալկոհոլի նման թունավորում է նաև մարդու օրգանիզմը։
Երկրում առաջին ծխողները եգիպտական փարավոնների են(լինել)եղել։Մ.թ.ա երկրորդ հազարամյակին վերաբերվող մի թանգարանում հնագետներ ծխելու հարմարանքներ են գտել։
Սենյակներ ներկելիս,պատուհաններն ու դռները փակ պիտի լինեն,որովհետև միջանցիք քամին ու խոնավ օդը չեն թողնում,որ  ներկը  հավասարաչափ(չորանալ)չորանա։

                        378
Տեքստը միայն պարզ նախադասություններով փոխադրիր

1980թ.հունվարին Ֆինլանդիայում նոր օրենք է ընդունվել,ըստ որ երկրի կրկեսներում փղերի ելույթներն արգելված են,որովհետև արևադարձային այդ կենդանիները վար են հաղթահարում`Սուոմիի ցուրտ կլիման։Փղերը միակը չեն նաև հիշատակվում են ռնգեղջյուրները ,զեբրերը,ջայլամները կոկորդիլոսները և կապիկները։Ֆինլանդիան միակ երկիրն է,որ այդպիսի օրենք է ընդունել։


Գրականություն

Այնտեղ`աչքերդ երբ բացես

Հայ տղան մի անգամ արաբական շուկայում տեսնում է և սիրահարվում մի արաբ աղջկա։Աղջկան տեսնում և կորցնում ամբոխի մեջ,բայց հետո գտնում է։Պատմությունը շատ մեծ մտածելու տեղիք է տալիս։Սերը չի հարցնում ազգությունը,կրոնը,սովորությունները։ Իմ կարծիքով կապ չունի կրոնը կամ ազգությունը,եթե մարդիկ սիրում են միմյանց,ապա կարող ենք երջանիկ լինել։Պատմվածքում նաև պատմում էր նրանց հարաբերությունների մասին։Աղջիկը և տղան սիրում էին իրար,բայց նրանց կապը բերեց երկուսի կործանմանը։Աղջկա եղբայրները սպանեցին տղային։Պատմությունը մի տեսակ ինձ համար տխուր էր։Մինչև վերջին տողը կարդացել եմ հետաքրքրությամբ ու նոր սպասումներ։

Մայիսի 7-12
Գործնական քերականություն
Մայրենի լեզու, 7-8-րդ դասարան, էջ 151, 379

                            379
Սովորաբար մի առավոտ,նկարագի`ր այնպես,որ զգացվի

Ա.Քո առավոտները սիրում ես
Բ.Միապաղությունը քեզ հոգնեցրել է
Գ.Ինչ-որ անակնկալ է սպասվում

Սովորաբար ամեն  առավոտ սպասում եմ նոր ու նոր անակնկալների։Առավոտը օրվա սկիզբ է,որը պետք է ծաղկեցնես և գեղեցկացնես։Միապաղությունը անհետաքրքիր է,բայց մենք կարող ենք այն զարդարել և գունավորել։Առավոտ նաև լավ սկիզբ է մտածելու և խորհելու համար։Կարող ենք պլանավորել օրվա հետագա զարգացումները և կարգավորել օրակարգը։


                                                  Մայիսյան հավաք
                         
Մենք ունեցանք երկու հանդիպում մեկը գեղարվեստի հարդակում,իսկ մյուսը ավագի գրադարանում։Առաջին  հանդիպումը գեղարվեստի հարդակում էր մի, բանաստեղծ աղջկա մասին,իսկ մյուս հանդիպումը քննարկում էր ճանապարհորդությունների մասին։Երկու հանդիպումնել շատ հետաքրքիր էր։Տպավորիչ էր ճանապարորդությունների մասին թեման։Ճանապարհորդությունները մարդու կյանքում կարևոր են,որովհետև մարդը ձեռք է բերում ազատություն և ավելի լավ է ճանաչում աշխարհը։Զգացողությունները տարբեր են։

Գյումրեցիներին մենք դիմավորեցինք և ցույտ տվեցինք մեր դպրոցում։Մենք գնացել էինք Գյումրի երկու ամիս առաջ և նրանք մեզ շատ լավ ընդունեցին։Մայիսի 18-ին Գյումրեցիները եկան Երևան։Մենք նրանց ցույցտվեցինք մեր դպրոցը։Նրանց հեՏ շատ հետաքրքիր էր։Հետո գնացինք հրաձգարան,իսկ դրանից հետո գնացինք Նոր դպրոց։Նրանք  նախաճաշեցին հետ եկանք դպրոց և տեսանք միջացառումը։Միքիչ մնացին նրանք և գնացին։

Մայիսի 19-մենք գնացինք Ծաղկեվանք։Օրը շատ հետաքրքիր և ուրախ։Մենք քայլեցինք,ծաղիկ հավաքեցինք և գնացինք Կարբիի ձոր և մի քանի ժամ այնտեղ մնալուց հետո վերադարձանք։





Փոխադրություն
Մայիսի 14-19
Գրականություն
Մայիսի 21-25

Հայրենագիտական- արշավախմբային ճամփորդություն Սյունիք

Комментариев нет:

Отправить комментарий